Sign0ff

recycle&signoff

straight edge

Pe scurt..

Am trecut straight edge, un fel de post (lifestyle) anti pop culture… in prima faza e doar un experiment de 20 de zile in care imi promit mie ca:

-nu fumez

-nu beau alcool

-nu beau cafea

-nu droguri

-nu sex

-tin un regim alementar strict

-ma abtin pe cat posibil de la expresii vulgare

-sa fac cel putin o activitate sportiva in fiecare zi

Am sa incerc sa fac un mini jurnal a experientei sa vedem evolutia, nu imi prea place mie tipul asta public de manifestare dar, doar de dragul schimbarii am sa fac inclusiv asta😀

am gasit si referina in WIKI

16 Comments»

  Edgar wrote @

no sex? te-ai prostit?

  sign0ff wrote @

🙂 intra la pachet cu toate ! tre sa fie tough … ma fac ascet, dupa 20 de zile imi iau toga galbena si ma rad in cap😛

  Edgar wrote @

saraca mutza, ce vina are ea ca te-a cunoscut?

  sign0ff wrote @

stii cum, blestemele parintilor… sau mai stii ?! da io? io ce vina am ca m-am cunoscut ha?

  Edgar wrote @

poti sa iti creezi o mica personalitate paralela, care sa fie simpatica, de treaba si sa nu stie de adevaratul B.

  nepo wrote @

bai, 20 de zile, nu mai mult! ma supar pe tine serios😐

  Edgar wrote @

dupa dooj de zile vii sa imi faci lucruri urate?😀 BTW, ai vazt pozele de la snowboard ? nu te tenteaza o vizeta?

  sign0ff wrote @

:)) ma tenteaza da nu am voie ca acolo sigur injur beau si … cum se cheama .. zicea betzivua ala de Vicious..:P

  sign0ff wrote @

douj de zile bro! prima faza:D dupa aia vedem poate ma calugaresc!

  sign0ff wrote @

rezumat primele 3 zile | deocamdata tine… au fost cateva scapari colorate(le-am repudiat repede ) .. dar no sex no drugs no cofi no.. nutin.. si am mai dat si un examen la Mek (sper sa’leau ) still king’o’my castle

  Edgar wrote @

mbah, aici sigur nu bei, ca nu poti sa concepi sa dai 7-8 eur pe o bere😉 de cafea ma cam las si eu, deci poate jumatatea mea sa te tenteze, sex sper ca nu vrei sa faci cu mine, sa iti aduci mutz de acasa pentru asta… iar de injurat, dupa ce iei o gura de zapada, iti trece… ce mai era pe lista? de alea nu am si nu ma intereseaza, dar vezi ca treci prin amsterdam cu avionu’, deci e tentatia mare

  Annais wrote @

please define: regim alimentar strict. nu mai mananci prajeli in ulei, ci doar pe gratar. sau nu cartofi prajiti, ci piure? :))

  sign0ff wrote @

e regimul ala pe care l-ai tzinut tu cu branza salata 4 zile fara acru .. sa-l ia cine la facut..

  sign0ff wrote @

edgarica.. tu crezi ca de Amsterdam mie mie frik ma?.. ma stii pe mine ca dau inapoi? numa sa treca oleaca criza tata, ca aici parca-i la nebuni

  Edgar wrote @

welcome to the new world order, baby!

  sign0ff wrote @

Ca sa imi tzin pe cat posibil promisiunea de a va tine la curent cu evolutia evolutiei, trebuie sa mentzionez ca sunt FOARTE OK, stresat pe plan de criza.. si de treaba foarte multa.. dar lipsurile.. deja le cam trec cu vederea.. inca ma opresc in fatza aparatului de cafea dimineatza.. inca imi vine sa iau punga aia cu cipsuri la intrecere cand deschid camara.. dar dealtfel toate bune.. mai putzin promisiunea cu scrisul si vulgaritarile.. asta e.. mai greu.. scapa tata.. nah ce sa-i faci.. dar cashtigul pe termen lung e.. nu mi-ash fi inchipuit, serios e mishto sa te detashezi de toate si sa le priveshti “clean”.. e alta perspectiva..ma plictisesc io repede de ea dar e alta .. clar


Leave a Reply

